21. feladat: Juss a csúcsra

2014. január 27. cadix

A kis barátaimtól azért kaptam ezt a feladatot, mert szerették volna, ha valami természetjárás jellegű feladatot is kapok: fel kell jutnom az ország legmagasabb pontjára, azaz a Kékestetőre. 

21. Juss a csúcsra!

Juss el az ország legmagasabb pontjára!

Voltam már párszor a Mátrában, a Kékestetőt is magamévá tettem, de mindig motorizált formában jutottam el oda. Úgy döntöttem, hogy összekötöm ezt a feladatot a futással kapcsolatos feladatommal.

Van egy Kékes Csúcsfutás nevű remek futóverseny, amit idén május 24-én rendeznek meg. Ez egy nagyon jó kihívás lesz számomra, a táv nem tűnik soknak, viszont a szintemelkedés az elképesztően sok, legalábbis nekem mindenképpen az. Azt mondják, ez az év legkeményebb és legnehezebb futóversenye...

Eddig futásaim alkalmával kerültem az emelkedőket, egy-két kivételtől eltekintve. Itt pedig 11,6 Km alatt 671 méter szintemelkedés lesz, ami nem kevés. Az viszont biztos, hogy a maratonra való felkészülésben sokat segít egy ilyen verseny, aminek ugyan a távja csak a maraton negyede, viszont nehézsége miatt többszörösének érződik majd.

tn_14870.jpg

Egészen biztos, hogy nagyon oda kell figyelni, nem szabad az elején elpazarolni minden energiámat, szépen be kell osztani magam, hogy a táv második felében is legyenek még tartalékaim. Május végéig igyekszem minél többször olyan terepen futni, ahol barátkozhatok az emelkedőkkel: Normafa, Hármashatárhegy és hasonlók.

megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://30fele.blog.hu/api/trackback/id/tr505779864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentek

süti beállítások módosítása