Romantikteknó - Buffaló wanted!

2013. december 19. cadix

A következő feladatom elvégzésében szorít az idő és kisebb technikai akadályokba ütköztem. Így szól a feladat:

26. Romantikteknó

Közös forraltborozás a Vörösmarty téren az új BUFFALLO cipődben!

Berlin-love-parade.jpg

Ahogy ígértem, minden feladatnál kifejtem, hogy mit jelent valójában és miért kaptam. Bizonyára sokan emlékeztek, hogy a kétezres évek elején bizonyos körökben óriási divat volt a Buffalo márkájú, magastalpú, ún. csótányroppantó cipő. Hódított a techno, a Love Parade és eljutott hazánkba is a divatipar eme selejt terméke, de ezzel nem törődve rengetegen hordták, sőt már-már státusz szimbólumként funkcionált:

H. Z.
Emlékszem a gimiben nem számított embernek senki a gazdag gyökerek szerint akinek nem volt egy ilyen förmedvény a lábán.

Nekem soha nem volt ilyen cipőm és nem is vágytam rá. Ezt a feladatot azért kaptam, mert november közepén Roland barátommal Miskolcon sikerült élőben spotolnunk egy Buffalos fiatalembert... Természetesen viccet csináltunk belőle egymás közt és a Facebookon és ahogy szokták mondani, a fagyi visszanyalt. A kis barátaim szeretnék, ha most én csinálnék magamból viccet és sétálnék egy keveset egy Buffalo bakancsban...

Kihívásokkal küzdök, segítségeteket kérem!

Lassan két hete kérdezősködök, hogy ki az az ismerősöm, aki rendelkezik ilyen cipővel 40-42 méret körül és kölcsön tudná nekem adni, hogy teljesíthessem a feladatot. Eddig nem sikerült cipőt szereznem, és mivel a Vörösmarty téri Karácsonyi Vásár‎nak lassan vége (és ott kell teljesítenem a pontot), bajban vagyok. Tehát ha esetleg TE, kedves olvasó, tudsz ilyet szerezni, akkor jelezd felém!

Mivel az első feladatomról is videóval számoltam be, nem szeretném másképp tenni ezt most sem. Egy séta videója eléggé unalmas, ezért egy csavart bevetve kicsit kandikameráznánk is. Itt szintén eszközigény merül fel, ezért ha tudsz segíteni radios mikroport + kamera kombóban, akkor keress meg!

Amit keresünk:

  • Buffalo bakancs 40-42 méret körül
  • radios mikroport + kamera
megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://30fele.blog.hu/api/trackback/id/tr205699253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentek

süti beállítások módosítása