16. Nyúl: Ismerkedj meg a "SZISZIKJU" programmal

2014. május 22. cadix

Nem túlzás azt állítani, hogy az átlag olvasó számára ez a legértelmezhetetlenebb feladat. Címében és leírásában is látszólag nem összefüggő dolgok vannak, itt az ideje, hogy részletezzem kicsit a dolgot, sőt, egyúttal teljesítsem is - bár előre jelzem ez az a feladat, melynek teljesítése a legkevésbé sem látványos.

16. Nyúl
Ismerkedj meg mélyrehatóan a Sziszikjú programmal!

computer_1965636c.jpg

Haladjunk szépen sorban: Nyúl, Nyuszi, Dóra, Dóri. Ő egy és ugyanazon személy, életem nője, a párom. Ez a feladat hozzá, illetve munkájához köthető és ismét egy kis anekdotázással kell kezdenem.

Előre bocsátom, hogy story folyamán szándékosan ködös a megfogalmazás, ugyanis nem szeretném sem őt, sem pedig a munkáját a szükségesnél jobban  részletezni, bemutatni. Dóra egy multinacionális cégnél dolgozik és munkájának része, hogy egyes ügyfelek problémás ügyeit kivizsgálja és azokat megoldja.

A feladatot azért kaptam, mert többször előfordult olyan, hogy Bea (a 29 feladatom egyik értelmi szerzője) megkérdezte, hogyan telt az előző estém, merre jártunk, mit csináltunk - érdeklődött, ahogy az barátok között lenni szokott. Én pedig arról tudtam beszámolni, hogy Dóri hosszú időn át mesélte éppen aznapi munkahelyi élményeit, amiből legnagyobb törekvésem ellenére is csak annyi maradt meg bennem, hogy valami nehéz ügy volt és a sziszikju, a sziszikju és persze a sziszikju... Persze megkaptam a magamét Beától, hogy biztosan nem figyelek oda, azért nem értem miről van szó. Hát nagyjából ezért kaptam a feladatot.

Dóri természetesen jót nevetett a feladaton és sikerült pontosan megértenem, hogy mi is az a sziszikju. Lássuk:

  • a sziszikju valójában CCQ
  • nem egy program, hanem egy munkafolyamat
  • a rövidítés a Credit Club Queries-t jelenti
  • azon ügyfelek ügyeinek gyűjteménye, akik bankjukon keresztül érdeklődnek a kártyájukra érkezett terhelésekről

Természetesen ennél mélyrehatóbban megismerkedtem a konkrét munkafolyamattal, de ezt semmiképp sem írnám le publikusan, mivel erősen belső információnak számít.

 

megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://30fele.blog.hu/api/trackback/id/tr696065947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentek

süti beállítások módosítása