Pózolj Michelisz Norbival!

2014. február 22. cadix

A héten ismét teljesítettem egy feladatot, mindezt úgy, hogy hétfőn még én sem gondoltam volna!

23. Légy képben!
Tölts fel egy közös képet Michelisz Norbival!

Feladataim között szerepelt egy közös kép Michelisz Norbival, aki napjainkban a magyar autósport messze legtehetségesebb és legsikeresebb alakja. A feladatot azért kaptam, mert gyerek korom óta élek-halok az autósportért és Michelisz Norbinak is nagy rajongója vagyok.

Az első perctől kezdve két tervem volt a feladat végrehajtására. Az egyik, hogy a Totalcaros srácok segítségével hozom össze a közös képet, ugyanis Norbi elő-előfordul a Totalcar házatáján, többek között ennek az eredménye ez a remek videó, amit ajánlok mindenki figyelmébe, hogy megismerje Norbit.

A másik opció, hogy Golyó barátom segítségével lesz meg a közös kép, aki a Norbi törzsszurkolóinak, lásd az alábbi galériát.

Ehhez képest hét elején kaptam egy üzenetet egy nagyon kedves régi ismerősömtől, Ibolyától, hogy a munkája által lesz egy találkozója Norbival, ha szeretném, akkor simán összehozza, hogy meglegyen a közös kép. Természetesen a megbeszélt időben a megbeszélt helyen voltam  egy gyors bemutatkozás és a 30 felé projekt elmagyarázása után már meg is volt a közös kép!

michelisz.jpg

megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://30fele.blog.hu/api/trackback/id/tr275826989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentek

süti beállítások módosítása