5. Vásárlási láz

2014. március 27. cadix

Kevés dolog van, amit jobban utálok, mint a plázákban való időtlen bolyongást, céltalanul járni az üzleteket, stb... Nem a plázákkal van bajom, szívesen vásárolok is, viszont mindig törekszem a hatékonyságra, tudom hova megyek, tudom mit akarok és ha megtalálom, akkor meg is veszem. Szerencsére a barátnőm is hasonlóan gondolkodik, nem az a bevásárlóközpontban céltalanul barangoló típus.

Viszont egyszer egy ilyen célzott és hatékonyságra épülő beszerző körutam alkalmával óriási csapdába estem: Glamour nap volt az Arena Plazaban. Ezt picit részletezném, hogy mit jelent és miből áll, mert akkor és ott ezt én sem tudtam, csak az egész eredményét láttam:

  • tömött üzletek
  • csordaként vándorló emberek
  • divatőrült lányok
  • kuponok és kuponok beváltására felhívó táblák

Szóval adott két népszerű női magazin a Joy és Glamour (ha tévedek javítsatok ki bátran), ezek akciót hirdetnek bizonyos napokra, bizonyos bevásárló központba. A magazinban vannak kuponok és ezekkel kedvezményeket lehet kapni egy rakás boltban. Lehet, hogy nem pont így van, de igazándiból nem ez a fontos, hanem az az irgalmatlan tömeg, aki ilyenkor csordaszerűen áramlik a bevásárlóközpontban.

Ez az élmény annyira megviselt, hogy a baráti körben teljes átéléssel meséltem, hogy milyen megpróbáltatásokon estem át, ők nyilván jót nevettek és kommentálták, hogy "Jól van, Laci, ilyen egy Glamour nap, örülök, hogy megismerkedtél a világgal." 

Ennek örömére kaptam a feladatot, hogy egy ilyen remek Glamour vagy Joy napon egész nap vegyek részt, érezzem jól magam... Nem lesz egyszerű, elgondolkodtam a fahéj evésen, de a feladat addot:

5. Vásárlási láz
Vidd el Dórát egy egész napos shopping túrára egy Glamour vagy Joy napon!

glamour.png

Áprilisban lesz egy húzós hétvégém, az már biztos. Április 12-én szombaton túlesek a dolgon, április 13-án pedig futok egy félmaratont és egy 10 Km-es számot is egymás után.

megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://30fele.blog.hu/api/trackback/id/tr235709959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentek

süti beállítások módosítása